dinsdag 9 oktober 2007

Wat vanalles...

- Vanavond is er een Erasmus-café op onze school. Iedereen moet iets een specialiteit maken uit zijn eigen land. Dat wordt dus zuurkool met Tiramisu, en pannenkoeken met paella. Lekker !

- Ik ben vrijdag voor het eerst naar een training geweest van Real Madrid. Na 15 minuten werd iedereen naar binnen gestuurd maar blijkbaar is dat normaal. Dan was het maar wachten op de persconferentie van Saviola...

- Vanmorgen heb ik mijn eerste examen gedaan in het Spaans. Ik heb nog geen punten, maar heb 2,5 A4 pagina's gevuld in het Spaans. Een hele prestatie, al zeg ik het zelf...

- Volgend weekend (19-21 oktober) kom ik terug naar België en het eerste wat ik ga doen is een boterham met preparé eten (hier onvindbaar) of een lekkere echt biefstuk friet !

1 opmerking:

Anoniem zei

Jouw stelling "Madrid, be prepared" krijgt ineens een andere bijklank ;)