woensdag 29 augustus 2007

Vreemde kerel, die Dali !

Vandaag ben ik de drukte van de stad een beetje ontvlucht en heb ik het Parco de Retiro verkend. Erg gezellig en mooi. Het is wel nog altijd snikheet, maar ik ga niet klagen want heb Het Laatste Nieuws gevonden en blijkbaar is het weer in België niet om over naar huis te schrijven..:-)

Ik heb ook het Centro de Arte Reina Sofia bezocht, het museum voor moderne kunsten. Een aanrader. Erg veel schilderijen van ondermeer Picasso en Dali. Die Dali is wel een vermoeiend kereltje. Ik had een audiogids waarin zijn ideeën een beetje werden uitgelegd : moeilijk gaat ook !

Ik zal ook blij zijn als ik eindelijk in mijn kot mag intrekken. Het hotel is erg leuk maar na een week heb ik het wel gehad. Nog 3 keer slapen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk dat je een blog hebt, zo kan ik af en toe volgen hoe het je vergaat :) maak er een gouden tijd van!

liefs,
nathalie

Unknown zei

Hi,

Hopelijk (en dat zal wel ;)) amuseer je je heel goed, zoals ik lees is dat voorlopig wel het geval, dus ja :). Wie weet kom ik wel eens langs één van de komende maanden :p
Hasta la proximá! saludos, Broes