maandag 27 augustus 2007

54, Calle de Rodrigez San Pedro, 3, izq.

Hoera ! Hoera ! Hoera ! Den deze heeft een kot gevonden. Een klein maar erg gezellig appartementje op amper 20 minuten wandelen van de unief. Ik zal het delen met 5 andere studenten, zowel Spaanse als buitenlandse.

Voor diegenen die al staan te popelen om langs te komen . gelieve minstens te wachten tot zaterdag, want ik mag dan pas verhuizen. Ik ben erg blij en opgelucht, want nu is er nog meer tijd om te relaxen. Het is hier snikheet en nu begrijp ik dus waarom die Spanjaarden hun siesta houden.

Zaterdagavond ben ik naar Real Madrid geweest. Een fantastische ervaring ! 90.000 luidruchtige Spanjaarden die weten wat sfeer maken is maar die zich ook kunnen opwinden voor het kleinste detail. Erg grappig...

Gisteren ben ik dan eerder toevallig op de stierengevechten beland. Ik wilde samen met 2 Italianen die hier op vakantie zijn de arena bezoeken. Toen we daar arriveerden bleken er stierengevechten aan de gang en die 2 Italianen wilden dat absoluut meemaken. Niet voor gevoelige zielen ! Ik was er eerlijk gezegd niet goed van...

Ik ga van het zonnetje genieten ! ¡Hasta luego!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

"gezellig appartementje op amper 20 minuten wandelen van mijn kot"
qué?

Anyway, grootste zorg is dan al van de baan geruimd. Rustigkes genieten nu.

Lien zei

Auberge espagnole! Alleszins je mag ons verwachten in de komende maanden ;)

glowbutterfly zei

Victory!