donderdag 23 augustus 2007

Hier ben ik dan...

Het is eindelijk zover. Vandaag ben ik aangekomen in Madrid. Ik heb er lang op moeten wachten maar nu ben ik er dus en ik zie het helemaal zitten. Na een turbulente vlucht heb ik met nog wat gebrekkig Spaans aan de taxichauffeur uitgelegd waar ik naartoe moest en uiteindelijk ben ik ook in de jeugdherberg geraakt. Daar zitten bijna alleen maar jongeren uit veel verschillende landen, dus dat is een leuk voorsmaakje voor wat mij de komende maanden te wachten staat. Bij het binnenrijden van de stad ben ik ook het hotel tegengekomen waar de 2 hoofdpersonages uit mijn handboek Spaans een kamer hadden gereserveerd. Leve Primer Plano !

Ik ga nu de stad een beetje verkennen...

¡ Hasta mañana !

4 opmerkingen:

Colijn Verkempinck zei

Wel Nicolas, haal je beste woordje Italiaans boven en vind daar voor een schappelijke hoeveelheid Spaanse lires een héél mooi kot, zodat wij allemaal eens kunnen overkomen en zien of je Italiaans al beter is dan gisterenavond in de Vibes! Arrividerci Nicolas!

Anoniem zei

Je bent er dan toch al heelhuids geraakt. Nu nog ergens een deftig kot vinden, en zeker eerst een stuk of vijf bezoeken om te vergelijken voor je definitief beslist. Vooral niet schrikken wat voor krotten ze soms durven aanbieden ;)

Anoniem zei

Hazo, tof dat we je op de voet kunnen volgen!! Veel succes in l'herberge espagnol! ;-)

Anoniem zei

Jeej! Lang leve Primer Plano... Those good old times.
Houdugoe en doegetgoe.
x
Heleen