dinsdag 11 september 2007

Back online !

Geen paniek ! Rustig blijven ! Ik leef nog… Alleen heeft mijn internetverbinding het een week lang vertikt om teken van leven te geven, maar nu is alles terug in orde.

De lessen zijn vorige week van start gegaan. Het is geen evidente zaak om hier een uurrooster samen te stellen : overlappende vakken, jaarlijkse vakken, keuzevakken, … Om gek van te worden.

Wat de unief zelf betreft : een pareltje ! Spaanse studenten die er komen studeren betalen er zomaar eventjes 9.000 euro per jaar voor. De cafetaria is zijn naam meer dan waard. Voor 5 euro krijg je er voorgerecht, hoofdgerecht, dessert, brood en een drankje én ze komen je aan tafel bedienen. Hallucinant !

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Coole cafetaria! :) Dat zou ik ook wel eens willen meemaken.

Unknown zei

Heey Nicolas! Serveren ze er ook mosselen met frieten?

Die spanjaarden toch, voor €5 kan je hier gewoon een diploma geneeskunde kópen op de zwarte markt van Tessenderlo, beeld je eens in wat we met die €9000 kunnen doen!

Hou je haaks!

Anoniem zei

Ik heb het mogen meemaken. Blijkbaar zijn ook toeristen met trekrugzakken en trolly's welkom. Gracias Nico!

Jolijn zei

Hey Nicolas,

dat klinkt allemaal goed tot nu toe :) Je zal dan al wel de GA in Triëste moeten missen, ik zou mij eens dringend moeten inschrijven...

En moest je nieuwsgierig zijn naar wat er ondertussen in Antwerpen allemaal gebeurt: www.citylifeantwerp.com :)

Geniet er nog van!

Jolijn

vrouwenliefhebster zei

Amai 5 euro en dat met bediening. Daar kunnen ze in die Plantijncafetaria nog wat van leren. Al is het wel fel verbeterd ten opzichte van het eerste jaar. Die kwaaie met haar kort haar en bril. Amai, brr.

9000 euro, ik zou het wel weten. Geef mij dan maar een diploma van de zwarte markt :-).