zondag 30 september 2007

Dag Ruud, Heb je even tijd voor een paar vragen ?

Geloof het of geloof het niet : voor de les Sportjournalistiek moeten we binnenkort naar trainingen en persconferenties van Real en Atletico Madrid. Van praktijk gesproken ! Ben beetje van mijn stoel gevallen toen ik het hoorde.

Eind oktober is er een feestje voor de verjaardag van mijn opa en mijn grootouders zouden het appreciëren als ik daar ben, dus de kans is zeer rëeel dat er van 19 tot 21 oktober een weekendje België inzit. Feesten als de beesten dan ! (Alsof ik dat hier nog niet genoeg doe...)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jullie hebben een vak 'Sportjournalistiek'?

a. buisvak voor mij
b. Gert Gysen zou een arm+been geven voor dergelijk vak

Anoniem zei

Het is natuurlijk een keuzevak ;)

And I know I'd pick it :p